Forløbet er udviklet som et online-forløb, hvor eleverne eleverne diskuterer og afleverer opgaver i moodle. Forløbet kan midlertidigt tilrettes og benyttes i blended såvel som i tilstedeværelsesundervisning. Dette kræver blot en justering af
kurset. Se kommunikationsplanen for uddybende kommentarer om ændringer og tilpasninger.
Læs kommunikationsplanen for forløbet her.
Målpinde fra salgsassistent del 1
11. Eleven behersker metoder til personligt salg og
kundeservice både digitalt og analogt.
18. Eleven kan anvende viden om samfundsmæssige
forhold og trends, der påvirker kundernes købsadfærd og købsmotiver til
salgsoptimering og mersalg både online og i butikken.
21. Eleven har kendskab til forskellige sociale
medier som salgskanal og effektiv kommunikation på digitale platforme.
Hvem står bag?
Forfatter:
Jesper Lund Strandbech, Tradium
Mads Riishøj, Tradium
Morten Christoffersen, Videncenter for Digital Handel
Forlagsredaktion:
Morten Christoffersen, Videncenter for Digital Handel
Grafik: